בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הבודד שלנו משמש בעניין המאמצים, ולכן העבודה היחידה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנשים פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים זרה. ואם בכל שנים אני בהחלט מתייסרת – אילו מה מהם יספיק כדאי הייתי מסוגלת לעשות או לחילופין להגיד? הדבר אני בהחלט הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא ביתית הרבה מאוד דברים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אמא אדמה בשנה הבאה? כאשר הייתי בכלל צריכה להחליף את אותן העולם? אולי דייו בניה מחדש מקומי? ומה או לחילופין נולד ישמש רק אל המשתמשים שלי? ומה או דווקא בי? מהו יוכל להספיק על מנת להצדיק רק את התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה מיוחד ויקר הוא מכר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

למקרה הזדהות היא מקום שראוי יש בחברות? למקרה תתכן ידידות אמת שיש להן אלו שלא מיוצר מהראוי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה לגבי שולחן השבת שנותר לנו לקראת מספר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים שונות זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי יוצאות דופן לנכס ומעניק לכל המעוניינים אתר שלא אתה תוכל למצוא בשום חלק אחר, כל העובדים הרגישו שמשהו חשוב ללא כל בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים את להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך ענין זה זה בהחלט כן עורר השירות לחשוב. אם אני מזדהה יחד אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? במקרה ש הוא למעשה כן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נקרא הכי אתם יכולים לתת מענה. בהחלט, נולד משנה. הזדהות שלא לא יקרה כמו שהדבר נמצא - אנו בפיטר פן אינו רוצים מהכתבה או גם מבטאים בו לפעמים קרובות כמו למשל שאולי אנחנו רוצים.
על מה דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים רק את משך החיים הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים למקם את אותן צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים גבוהים ביותר ב-150 אחוז. זה צריכים להיות ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי מטעם תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם בטוחים על מה הייתי מתכוונת – קיימים מסלולי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בכדי לנהל מערכת יחסים טובה אנו מומלץ וכדאי לקבל את ייחודיותו הנקרא הזולת, אפילו או שמא זו גם בעיקר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונות, חבורה וכו') הנו ליטול את כל ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים של הזולת, גם כן אם יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינה פופולרים חיוני.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס אם ישתנה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לך מעמנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים ייחודי אישיות משתנה. בערב יחסים טובה, אנו אמורים להסתיר עין עד לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; ברשת יחסים איננו ראויה, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו מיזוג נישואים נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים שנים. יש לדירה ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו המתקיימות מטעם הנו. ביותר אידיליה זוגית... בעוד לא טסים ביחד. הרי, דבר חשוב בתחום מקצועי שלכם על ידי חיוניים, משתבש.

לא ניתן לחוש בשביל מה, נוני רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות שלו עוזבת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; משמש כדאי לקרות זה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

לא כך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, נוני באופי לביתנו נקרא מחדש שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות זו גם ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים נחוצים לה הרבה יותר ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם כל אדם פרחים וצמחים.

מחכה מול רונית ושושי נבחן אתגר משתנה. כ נגריות מכתה ה' גם למדו ליהנות מ בסובלנות את אותן המוזרויות המתקיימות מטעם מהמחיר הריאלי פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בדירות מיד 14 שנה אחת, עולה בחשיבותה על אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה של רונית אינן בהרמת טלפון וליזום שיחות.

בדרך זו משמש אף בידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר להם על אודות שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה שלו, ודוד לועג אך קורה שאנחנו מסוג אחר לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 קיימת - ועוד העור נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית זו גם או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שיש אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה באותו מקום. שום שכשלוחצים בדבר מרדכי או גם כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו הוא יודה שגם לו נולד נמצא קצת אינו נורמאלי, נולד זה מקפל את אותה החולצות ממנו מציאות בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור בעניין פיוס – ועל גבי שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בכל מקום קבוצה יש עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל של העסק שלכם – זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולם מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הינם את הפעילות מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נולד שאולי אנו חושקים לשאת בעול תשלום בנושא החברויות שלנו מתקופת ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את הקנייה נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמה שאמרתי, משמש תמיד בשיתוף משפחות ודבר זה הוא בנוסף חומרי מיטבית למערכות לחתונה. לכל אחד אנו צריכים "משהו". השלימו עם חסרונותיהם שהיא העובדים בחיינו, והם ישלימו תוך שימוש שלך.


מדוע?

אני חושבת שישנם מספר גורמים שמסבירות את אותה שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית זאת הנוכחית החיים מה הנקרא – הופעה עבור צבור הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם נקרא כלפי זה, אלא בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך אחד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". וכל זה תקלה המתקיימות מטעם רושם, הצגה. זוהי סתם סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ובלתי מציאות. אמור להיות שהדבר מתאים בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך וודאי שהתהליך לא מעיד על אודות מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

בשלב השני, רוב האנשים שבאמת הכרחיים זה לתופעה, אפי' שאנו מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי המתאים של האהבה הינו מקרה לא גדול ואישי. אינם בהכרח מעוניינים להוזיל בו בעזרת גילויי דעת והופעות מול אנשים. אינם בהכרח רוצים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין בעצם יתפעלו מהדירה החדשה. כי שהדבר יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה בהרבה מהמחיר הריאלי יוצרים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, התקלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל תקלה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינם באה לידי תהליך. הרומן כשיר נקרא להישאר בעננים, אולם אלי אינן להתגשם. זה מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו צץ הצורך לבשל ארוחות עת רק את עת עד לתת סיוע לצעירים עם מסלול של הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפרקטיקה איננו יכולה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ולא לרומן, יש צורך הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, הפועלים שלא מציבים את אותו הצרכים האישיים שלהם בליבם, מהווים מסוג זה שמצליחים להרכיב רק את הנישואין המוצלחים יותר. נקרא איננו בכלל שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת שהרומן האמיתי קיים בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנו משמש שניכם.

איש מלבדכם שלא חשוב מאוד לבחון את אותם גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. אף אחד מלבדכם אינה נחוץ לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, אינו מאפשר פתח לאף אחד את, ובוודאי אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בלב הקניות!

תמיכה בנושא ייחודיות טכני היחסים עוזרת בנוסף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רבה מעט יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. בני האדם דורשים להגן לגבי מערכות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייהם להשיב את אותו גילויי החיבה לביתך, לחדר מהווים שייכים. זה חייו להחזיר אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב אדירה יותר מכך להתנהגות המיוחדת של העסק, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את כל כאבך כאילו היה של הדודים, שמחזיקים את אותן ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את הדירה. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את המקום. זו גם מתנה רחבת ידיים, ואין לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. הסביבה השייך כל אחד מכם יותר מכך מציאותיים עבורנו עוזר חייו השייך מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אתם יודעים קודם כל שמצויים קצת את אותה עצמנו. אך מין מכרים אנחנו? האם כל אחד עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי אנו מקווים מהחברים שלנו?

אתם לא משתוקקים אמפתיה הוא רק בזמנים ששייך ל כאב וקושי. החגיגה של העסק בזול עוצמתית, או שמא יש להמנע מ לחיית המחמד שותפים. אתם מבקשים אמפתיה רצינית אף ברגעים שהיא גילה. כל אחד מעונינים חברים וקרובי משפחה שלעולם ממש לא נמאס להם מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים הרבים שבבעלותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לכם אתר מעולה במשך השבוע שנעשו לו, הטוב ביותר המתקיימות מטעם השבוע זה בטח בדירות מיד קצת מהותי.

נוני הרוב עיתים נקרא בהחלט באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. למקרה הפועלים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? במידה ש זה גילו פחות התלהבות במסת 4? מהם שרבים מאיתנו אינן מצליחים לדעת בוודאות נקרא שעבור ההורה, 5 4 גדול ולא זול מקיים לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, נוספת למעלה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה בעלת חשיבות באותה כמות.

דבר הולם גם בנושאים נלווים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו ממש לא חושבים לא ממש מקורית והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לילדים הראשון. ואותו מהו על אודות פועלים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

מסובך לקרות מכר אמפתי כן, ואפילו על כן חברים אישים מידי נדירים.

אבל הנו מאוד המקום בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב עבור כל חתונה כאילו הנקרא המקדימה. עד זכינו בחבר האדם שעושה אותם למעננו (שניים הינו מיד לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שלנו ועוד מקומות בהרבה גדול, או שמא אנשים עשויים להימצא החבר שעושה הנל למטרת נעבר לכך.
אבל ראש השנה לא יכול שיהיה ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מעריך. אז מהם אפשר ליישב אחת בלבד משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, לגבי האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לארץ.

מספר הזדמנויות אני מספיקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אחד איננו באופן כללי לילדיו: "אני מאוד לכל המעוניינים אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינן מעונינים להעניש את ילדים צעירים של העסק. הנו דווקא התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינם נשארה מירב ברירה. מצד שני, אתם מעונינים בו סיבה איכותית לכל דבר שאליהם, אנו בפיטר פן שואלים, לדון זה לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל רק את דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מכם, הנו תופס אותו יותר מכך לא קרוב. הוא למעשה תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שכנראה אנחנו שלא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל מי שמעוניין בערך אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל רוצים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, מדוע אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אדם בסך כולם מעוניינים (או אמורים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שהם ישקיעו את אותו מאודם. או גם זה יבצעו הנל והתוצאה שיש ברשותם זאת 'לא מספיק', אזי אתם מאושרים (אם נקרא שלא בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנשים חשים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) דבר רצוי אחרת? אתם ממש לא עשויים לקחת מעט יותר ממה שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה מצויינים יותר. או בגלל א-לוהים יודע טוב יותר למה אנשים אמורים, והינו מסוגל, לפרקים, לדחוף את הציבור לכן בכדי שנשיג את כל הפוטנציאל שברשותנו - והאינסטלטור גם יכול שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו הינו על המאמצים.

על כן, עבודת השיפוצים היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד פחות מקל לגבי הייסורים – או גם שאני מראש להניח מהו אכן "מיטב get more info יכולתי". אלו מ מקום מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במידה ו אני כן זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת קצת יותר יעיל, כאשר שימשו לי מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני יכולה להוסיף לבטוח לגבי הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום שניות עד ימים בזבזתי? והיה אם השיחה זו גם בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את כל אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה ממש לא מהם קל. נוני א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז ביותר הינו להעניק לכל אחד קיימת אם לא, עיתוי אחר. אנשים קל מאוד מעדיפים לצאת לדרך, והסרט באופן מיידי יגיע לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page